14 October 2011

Kekecewaan yg mungkin sudah di kemuncak nye....

Terlalu lame dh aku rase bwk hati yg kecewa dn melarat ni,x tertanggung lagi rasenye. Tak tido dh mcm perkara biasa bg aku, dh mcm kene caututt plakk..tp hakikat nye tak..kepala lyn stim rindu kn insan tersayg..24 jam pk kan dia x henti2. Hdp aku smkn hari makin suram,makin hari makin aku x mampu melangkah..aku terlalu patuh pada jiwa yg kecewa ni.

Kemuncak mlm td aku x mampu mengawal diri, aku terlalu sunyi..hari2 aku sendiri bila blk umah..sume yg aku pndg ade dia, blh gile aku dibuatnye. malarat jiwa aku yg parah ni bwk kepagi, dn akhirnye aku tak mampu mengawal perasaan dan jatuh jua air mata ku....betapa kuat nye sayang dan cinta ku pd nye. Aku cube hantar sms..dah aku call dgn harapan dia angkat,tp sume nye hampa. Aku merayu nk kan dia angkat kol tu..tp jwpn nye same HAMPA!!

Hidup tetap kene terus kan, Aku bgn nk pi opis coz jam dah kul 7.30am... aku pujukk hati nie jgn melarat sgt tkt aku akn hancur kn diri. Aku pujuk hati ni, lepas kan dia kerana dia benar2 sudah x de perasaan syg atau sblk nye. Aku pujuk lh hati nie, jgn menangis lg..coz dia lgsg x menangis akan kehilangan diri kau..dia lgsg x pikir kan kau mcm mn ko pk kan dia. Mungkin ni adalahh pengakhir jln cinta aku... Sumpah aku x mampu nk lupakan dia wlu sesaat pun, aku cuba bgn lalui hari2 yg m'dtg nie dgn hidup dlm kenangan bersama nye.

1 comment:

twistiesgurl said...

masih sayang ke??sudah2 lah...pikir sket...